ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Δευτέρα-Παρασκευή 9:00ΠΜ - 5:00ΜM
Σάββατο μόνο με ραντεβού!

CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

ΕΝΦΙΑ 2023

ΕΝΦΙΑ 2023

ΑΜΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ

ΑΜΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ

ΠΡΟΣΦΥΓΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΣΑΣ

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ<br>ΑΠΟΨΗ;

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ
ΑΠΟΨΗ;

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΤΙΡΙΩΝ

ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΤΙΡΙΩΝ

ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ

ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ

ΑΜΕΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ & ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ

ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ & ΑΔΙΚΑ;

ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ & ΑΔΙΚΑ;

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΑΠΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΚΤΙΜΗΤΗ

ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ Ή ΕΚΜΙΣΘΩΝΕΤΕ ΑΚΙΝΗΤΟ;

ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ Ή ΕΚΜΙΣΘΩΝΕΤΕ ΑΚΙΝΗΤΟ;

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟ & ΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ;

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟ & ΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ;

ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

ΑΠΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ, ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΤΗ

ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ<br> ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΣΑΣ;

ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΣΑΣ;

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΠΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΔΙΚΗΓΟΡΟ, ΜΕΣΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΤΩΝ

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΚΙΝΗΤΟΥ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΚΙΝΗΤΟΥ

ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ KAT' OIKON 2023

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ KAT' OIKON 2023

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ

ΔΩΣΤΕ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Διαχείριση Ακινήτων

Διαχείριση Ακινήτων

  • Διαχείριση Ακίνητης Περιουσίας ομογενών/ αλλοδαπών
  • Διαχείριση ακινήτων αλυσίδων καταστημάτων λιανικής
  • Διαχείριση εταιρικών κτιριακών εγκαταστάσεων
  • Συντήρηση κτιρίων
  • Συντήρηση Φωτοβολταϊκών Πάρκων
  • Διαχείριση πολυκατοικίας
  • Αναγκαστική είσπραξη οφειλομένων
Διαχείριση ακινήτων είναι το σύνολο των ενεργειών που απαιτούνται για την βελτιστοποίηση της λειτουργίας των ακινήτων, τη μεγιστοποίηση της αξίας και της ασφάλειάς τους, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα το συνολικό κόστος λειτουργίας και διασφαλίζοντας την τήρηση των νόμων και των κανονισμών της ελληνικής νομοθεσίας. Η διαχείριση ακινήτων αποτελεί ουσιαστικά την κύρια δραστηριότητα της εταιρείας. Όλες οι υπηρεσίες λειτουργούν υποστηρικτικά σε αυτή τη βασική υπηρεσία/δραστηριότητα και απλά μπορούν να σταθούν και μεμονωμένα για όσους πελάτες το επιθυμούν.
Εκτιμήσεις Ακινήτων

Εκτιμήσεις Ακινήτων

  • Εμπορική αξία ακινήτου
  • Εκτίμηση αξίας για Αγορά/ Πώληση ακινήτου
  • Εκτίμηση για Μίσθωση/ Εκμίσθωση ακινήτου
  • Εκτίμηση για δικαστική συνδρομή και διαιτησία
  • Εκτιμήσεις ενεργειακών επενδύσεων
  • Εκτιμήσεις για απαλλοτριώσεις
  • Αμφισβήτηση αντικειμενικής αξίας
  • Εκτίμηση εμπορικού μισθώματος για δικαστική χρήση
Εκτίμηση με σκοπό την εμπορική αξία ακινήτου είναι η ενέργεια ή η διαδικασία για τη διαμόρφωση μίας άποψης αξίας. Η PPO αποτελεί ίσως την κορυφαία ελληνική εταιρεία ακινήτων σε τεχνογνωσία, επιστημονική κατάρτιση, βιβλιογραφία και εμπειρία, συστατικά τα οποία οδηγούν στη διαμόρφωση απόλυτα τεκμηριωμένης άποψης για τις εκτιμήσεις της αξίας ακινήτων που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Οι εκτιμητές της ανήκουν στο Μητρώο Πιστοποιημένων Εκτιμητών και η ίδια η εταιρεία είναι ίσως η μοναδική με τη δυνατότητα να διενεργεί εκτιμήσεις σε όλες τις κατηγορίες.
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Ακινήτων

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Ακινήτων

  • Επαγγελματική μίσθωση
  • Φορολογικός εξορθολογισμός
  • Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων
  • Τεχνικός έλεγχος ακινήτων
  • Νομικός έλεγχος ακινήτων
  • Εγκατάσταση συστημάτων BMS
  • Μετεγκατάσταση εταιρειών
Η PPO έχοντας πλήρη, ολοκληρωμένη και συνολική εικόνα σχετικά με τις υπηρεσίες σε ακίνητα, είναι από τις λίγες εταιρείες που μπορούν να παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στην Ελλάδα.
Η στελέχωση της εταιρείας με επαγγελματίες ακινήτων όλων των ειδικοτήτων εγγυάται ένα άρτιο αποτέλεσμα.

Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ PPO ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ

Εντοπίστε τη φάση που βρίσκεται το ακίνητό σας και ζητήστε τις αντίστοιχες υπηρεσίες 

Εντοπισμός και διαδικασίες αγοράς ή μίσθωσης ακινήτων

Πρόσκτηση (εύρεση) ακινήτων. Στην PPO, πρόσκτηση ακινήτου ονομάζουμε τη φάση του ακινήτου που σχετίζεται με τη διαδικασία έναρξης της χρήσης του, είτε με την αγορά του, είτε με τη μίσθωσή του. Είναι ίσως η πιο κρίσιμη από τις φάσεις, διότι η δέσμευση σε μία από τις παραπάνω επιλογές διαρκεί συνήθως για πολλά χρόνια και συνεπάγεται μεγάλα κόστη (φανερά ή αφανή).

Η Premium Property Operations βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό των πελατών της για να διασφαλίσει τα συμφέροντά τους και να τους εκπροσωπήσει σε όλες τις κρίσιμες περιστάσεις, προσφέροντας ένα συνολικό πακέτο εξειδικευμένων υπηρεσιών, όπως:

  • Εντοπισμός ακινήτων
  • Νομικός έλεγχος ακινήτων
  • Τεχνικός έλεγχος ακινήτων
  • Εκτίμηση για εμπορική αξία ακινήτων
  • Έλεγχος περιβαλλοντικών κινδύνων ακινήτων
  • Πράσινος έλεγχος ακινήτων
  • Δυνατότητες χρηματοδότησης αγοράς ακινήτων
  • Μελέτη σκοπιμότητας επενδύσεων σε ακίνητα

Σχεδιασμός/Μελέτη Κτιρίων

Μελέτη κτιρίων. Είναι η φάση που ακολουθεί την πρόσκτηση του ακινήτου και απαιτείται η προσαρμογή του στις ανάγκες του πελάτη. Είτε είναι κατοικία, γραφείο ή εμπορικός χώρος, σχεδόν πάντοτε απαιτείται η προσαρμογή του ακινήτου στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του πελάτη με γνώμονα πλήθος χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων όπως:

  • Συμμόρφωση με πολεοδομική νομοθεσία
  • Συμμόρφωση κατασκευής με απαιτήσεις πελάτη
  • Οικονομία κατασκευής κτιρίων
  • Συντηρησιμότητα κτιρίων
  • Ανθεκτικότητα κτιρίων
  • Λειτουργικότητα & επιδόσεις κτιρίων
  • Αισθητική κτιρίων
  • Τεχνολογία κτιρίων

Πολεοδομική Αδειοδότηση

Σφραγίδα. Η φάση αυτή του κύκλου ζωής των ακινήτων αναφέρεται σε ένα δύσκολο κατά γενική ομολογία στάδιο που προηγείται της κατασκευής, ανακατασκευής, προσθήκης, ανακαίνισης και γενικότερα οποιασδήποτε εργασίας δόμησης που απαιτεί τη χορήγηση ειδικής άδειας. Έτσι, στην φάση αυτή εμπίπτουν οι οικοδομικές άδειες, οι άδειες ίδρυσης & λειτουργίας, οι άδειες αλλαγής χρήσης κτηρίων, η έγκριση περιβαλλοντικών όρων, κ.α.

Η PPO έχοντας στο ενεργητικό της πλήθος εκδοθέντων παρόμοιων αδειών και διαθέτοντας στο δυναμικό της μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων, αποτελεί έναν άκρως αξιόπιστο σύμμαχο. Ενδεικτικές υπηρεσίες είναι:

  • Κατάρτιση φακέλου πολεοδομίας
  • Διεκπεραίωση διοικητικών ενεργειών δημόσιων υπηρεσιών
  • Κατάθεση φακέλου σε αρμόδιες υπηρεσίες
  • Πληρωμές φόρων, εισφορών, αμοιβών, τελών, κλπ

Κατασκευή κτιρίων ή εγκατάσταση εξοπλισμού

Κατασκευή πλάκας. Με την έννοια κατασκευή νοείται η ανέγερση, ανακαίνιση, αναπαλαίωση, αναβάθμιση, τροποποίηση, προσθήκη, επέκταση, προσαρμογή, κα. Για όλες αυτές τις επεμβάσεις, η PPO αποτελεί τον ιδανικό σας τεχνικό σύμβουλο και εργολάβο. Παράλληλα, αποτελεί τον ιδανικό σας εταίρο για τον οικονομικό και χρονικό προγραμματισμό, την εκπροσώπησή σας έναντι τρίτων εργολάβων, την τήρηση των μέτρων ασφαλείας, κλπ. Ενδεικτικά, αναφέρουμε τις εξής υπηρεσίες:

  • Συνεχής επίβλεψη κατασκευής κτιρίων
  • Συμμόρφωση με νομοθεσία και οικοδομική άδεια
  • Συμμόρφωση με απαιτήσεις σχεδιασμού
  • Προμήθεια υλικών
  • Διενέργεια πληρωμών
  • Διαχείριση προγράμματος ποιότητας κατασκευών
  • Ασφάλεια κατασκευών
  • Συνεργασία με υπεργολάβους σε κατασκευή

Συντήρηση κτιρίων, λειτουργία και διαχείριση

Συντήρηση κτιρίων. Η σωστή συντήρηση, διαχείριση και λειτουργία των κτιρίων αποτελεί τον κρισιμότερο παράγοντα στον κύκλο ζωής τους. Σαφέστατα, εφόσον έχει υπάρξει σωστή μελέτη και κατασκευή η εξυπηρέτηση του σκοπού επιτυγχάνεται στο μεγαλύτερο βαθμό, όμως η τεχνολογία, οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των χρηστών και οι διαρκείς μεταβολές που συνοδεύουν το κτήριο για όλη την ωφέλιμη ζωή του είναι μεγάλες. Η Premium Property Operations συστάθηκε ουσιαστικά για αυτόν ακριβώς το λόγο, καθώς διακρίναμε πρώτοι στην ελληνική αγορά τη σημασία της σωστής φροντίδας και επιμέλειας των κτισμάτων. Μεταξύ των παραπάνω αναφέρουμε ενδεικτικά:

  • Εγχειρίδιο λειτουργίας κτιρίου & εγκαταστάσεων
  • Συντήρηση κτιρίων
  • Λογιστική παρακολούθηση λειτουργίας κτιρίων
  • Εκτίμηση για αξία και μίσθωμα ακινήτων
  • Επιθεώρηση κτιριακών εγκαταστάσεων
  • Παρακολούθηση ενεργειακής συμπεριφοράς κτιρίων
  • Έλεγχος σε υγιεινή & ασφάλεια κτιρίων
  • Νομική υποστήριξη ιδιοκτητών και μισθωτών ακινήτων
  • Ασφαλιστική υποστήριξη ιδιοκτητών και μισθωτών ακινήτων
  • Φορολογική υποστήριξη πελατών ιδιοκτητών ακινήτων
  • Εκπαίδευση ενοίκων ακινήτων
  • Ηλεκτρονική ενημέρωση πελατών ιδιοκτητών ακινήτων

Πώληση/Αποεπένδυση ακινήτων

παράδοση κλειδιού. Αποτελεί το τελικό στάδιο της διαδρομής ενός ακινήτου. Κατά το στάδιο αυτό ολοκληρώνεται η πώληση ή αλλιώς αποδέσμευση από το ακίνητο, ολοκληρώνονται οι διαδικασίες και γίνεται η τελική χρηματοροή προς τον επενδυτή.

Στη φάση αυτή γίνεται εκτίμηση της εύλογης εμπορικής αξίας που χρησιμοποιείται ως δεδομένο για τον προσδιορισμό της ζητούμενης τιμής πώλησης, συντάσσονται και υπογράφονται τα συμβόλαια και ολοκληρώνονται όλες οι υπόλοιπες διοικητικές πράξεις που απαιτούνται.

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ

Υπάρχουν πολλοί λόγοι να το κάνετε!!

Η Premium Property Operations αποτελεί ίσως την πιο αξιόπιστη εταιρεία δραστηριοποίησης στα ακίνητα και την ακίνητη περιουσία. Τα στελέχη της με την κατάρτιση τους, την εκπαίδευση και την πολυετή εμπειρία τους σε βασικούς οικονομικούς τομείς της χώρας μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες της εταιρείας όλες εκείνες τις υπηρεσίες που χρειάζονται... διαβάστε περισσότερα

ΠΟΙΟΤΗΤΑΠΟΙΟΤΗΤΑ

Λειτουργούμε εδώ και πέντε χρόνια με ISO-9001 για όλες μας τις υπηρεσίες

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σχεδόν όλα τα στελέχη έχουν μεταπτυχιακή εξειδίκευση στους τομείς ενδιαφέροντός τους

ΕΜΠΕΙΡΙΑΕΜΠΕΙΡΙΑ

Υπερδεκαπενταετής εμπειρία στο χώρο των κατασκευών και των ακινήτων

ΠΡΟΤΥΠΑΠΡΟΤΥΠΑ

Πιστοί σε διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα όπως το Red Book του RICS και το Standard Operating Procedure Manual της BOMA

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Εργοληπτική εταιρεία δημοσίων έργων εδώ και 4 χρόνια

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Εραστές της σύγχρονης τεχνολογίας με επενδύσεις σε προηγμένο εξοπλισμό

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΑΚΙΝΗΤΑ

Νέες αντικειμενικές αξίες ακινήτων 2021
Read More +
07 Ιουνίου 2021 by Frixos Sakellaris, in Ειδήσεις για ακίνητα

Νέες αντικειμενικές αξίες ακινήτων 2021

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το Εξοικονομώ-Αυτονομώ
Read More +
25 Μαρτίου 2021 by Frixos Sakellaris, in Ειδήσεις για ακίνητα

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το Εξοικονομώ-Αυτονομώ

Χωρίς πρόστιμο οι εκπρόθεσμες τροποποιητικές δηλώσεις στοιχείων ακινήτων (Ε9)
Read More +
29 Δεκεμβρίου 2020 by Frixos Sakellaris, in Ειδήσεις για ακίνητα

Χωρίς πρόστιμο οι εκπρόθεσμες τροποποιητικές δηλώσεις στοιχείων ακινήτων (Ε9)

ΥΠΕΚΑ ΛογότυποςΗ ενεργειακή απόδοση έχει τεθεί ως ένας από τους βασικούς στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως προκύπτει από τη νέα οδηγία 2012/27/ΕΕ που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις 22 Νοεμβρίου 2012. Η νέα αυτή οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ενεργειακή απόδοση θέτει ένα κοινό πλαίσιο μέτρων για την προώθηση της ενεργειακής απόδοσης εντός της Κοινότητας, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της εξοικονόμησης κατά 20% μέχρι το 2020 και η κατανάλωση της ενέργειας να μην υπερβαίνει τους 1.474 εκατομμύρια Ισοδύναμους Τόνους Πετρελαίου πρωτογενούς ενέργειας ή τους 1.078 εκατομμύρια Ισοδύναμους Τόνους Πετρελαίου τελικής ενέργειας.

Απόδοση κατά τη χρήση ενέργειας

Ανακαίνιση κτιρίων

Μέχρι τις 30 Απριλίου 2014 πρέπει τα κράτη-μέλη να δημοσιεύσουν την μακροπρόθεσμη στρατηγική για την ανακαίνιση του εθνικού κτιριακού αποθέματος και να περιλαμβάνει:

  • ανασκόπηση του εθνικού κτιριακού αποθέματος που θα βασίζεται σε στατιστική δειγματοληψία
  • εξεύρεση οικονομικώς αποδοτικών προσεγγίσεων για τις ανακαινίσεις ανάλογα με το είδος κτιρίου και την κλιματική ζώνη
  • πολιτικές και μέτρα για την τόνωση οικονομικώς αποδοτικών ριζικών ανακαινίσεων κτιρίων
  • προοπτική για κατεύθυνση των επενδυτικών αποφάσεων των ιδιωτών, του κατασκευαστικού τομέα και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
  • την εκτίμηση της αναμενόμενης εξοικονόμησης ενέργειας και των γενικότερων ωφελειών βάσει στοιχείων

Δημόσια Κτίρια Μοντέλα

  • Κάθε κράτος-μέλος πρέπει να μεριμνήσει από την 1η Ιανουαρίου 2014 να ανακαινίζει τουλάχιστον το 3% της συνολικής επιφάνειας δαπέδου των ιδιόκτητων ή χρησιμοποιούμενων από το Δημόσιο ακινήτων που έχουν επιφάνεια τουλάχιστον 500 m².

Προμήθειες Δημοσίων Φορέων

  • Τα κράτη-μέλη πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι κεντρικές δημόσιες υπηρεσίες θα αγοράζουν προϊόντα, υπηρεσίες & κτίρια υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Η απαίτηση αυτή καλύπτει και τη μίσθωση κτιρίων.

Υποχρεώσεις περί Ενεργειακής Απόδοσης

Ενεργειακοί Έλεγχοι και Συστήματα Ενεργειακής Διαχείρισης

  • Τα κράτη-μέλη προωθούν ενεργειακούς ελέγχους, οι οποίοι θα διενεργούνται από από ειδικευμένους εμπειρογνώμονες οι οποίοι θα ελέγχονται από ανεξάρτητες αρχές. Οι έλεγχοι θα μπορούν να διενεργούνται και από εσωτερικούς εμπειρογνώμονες. Επιπρόσθετα θα καταρτίζουν προγράμματα ενθάρρυνσης των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για ενεργειακούς ελέγχους και υλοποίησης των συστάσεων που θα προκύπτουν.
  • Οι μεγάλες επιχειρήσεις (που δεν είναι μικρομεσαίες)  θα πρέπει να υποβληθούν σε ενεργειακό έλεγχο μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου 2015, πλην των επιχειρήσεων που εφαρμόζουν σύστημα ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης σύμφωνα με πιστοποιήσιμο πρότυπο (πχ ISO-14001 ή ISO-50001) το οποίο όμως προβλέπει ενεργειακή επιθεώρηση

Μέτρηση

  • Τα κράτη-μέλη διασφαλίζουν την εγκατάσταση μετρητών ενέργειας (ηλεκτρισμού, φυσικού αερίου, τηλεθέρμανσης και ζεστού νερού) που θα αντικατοπτρίζουν την πραγματική ενεργειακή κατανάλωση.
  • Η εγκατάσταση θα είναι υποχρεωτική σε περίπτωση αντικατάστασης υπάρχοντος μετρητή, σύνδεσης νέου κτιρίου ή σε περιπτώσεις ριζικής ανακαινίσεις υπαρχόντων.
  • Σε πολυκατοικίες και κτίρια πολλαπλών χρήσεων με κεντρική θέρμανση, πρέπει μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2016 να εγκατασταθούν ατομικοί μετρητές κατανάλωσης. Ταυτόχρονα, επιβάλλεται η θεσμοθέτηση κανόνων κατανομής του κόστους θέρμανσης ή/και ζεστού νερού.

Τιμολόγηση

  • Όσα κράτη-μέλη δεν διαθέτουν έξυπνους μετρητές πρέπει να διασφαλίσουν ακριβή πληροφόρηση τιμολόγησης σε όλα τα στάδια (διανομείς, διαχειριστές διανομής και εταιρείες λιανικής πώλησης ενέργειας
  • Δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να ενημερώνουν τους προμηθευτές ενέργειας για τις ενδείξεις των μετρητών τους.

Πρόσβαση σε στοιχεία μέτρησης και τιμολόγησης

  • Οι τελικοί καταναλωτές (πελάτες) θα λαμβάνουν δωρεάν ενημέρωση σχετικά με την κατανάλωση ενέργειας

Ενημέρωση & ενθάρρυνση καταναλωτών

  • Τα κράτη-μέλη οφείλουν να προωθήσουν μέτρα για την αποδοτική χρήση ενέργειας από τους καταναλωτές, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ενδεικτικά φορολογικά κίνητρα, χρηματοδότηση/δανεισμός/επιδοτήσεις, πληροφόρηση, έργα-μοντέλα, δραστηριότητες στους χώρους εργασίας.

Απόδοση κατά των ενεργειακό εφοδιασμό

Προώθηση της απόδοσης σε θέρμανση & ψύξη

  • Ως τις 31 Δεκεμβρίου 2015, τα κράτη-μέλη πρέπει να προσκομίσουν στην Επιτροπή αξιολόγηση του δυναμικού υλοποίησης της συμπαραγωγής υψηλής απόδοσης και της αποδοτικής τηλεθέρμανσης και τηλεψύξης. Για τους σκοπούς της αξιολόγησης  θα πρέπει να διενεργείται ανάλυση κόστους-οφέλους η οποία να καλύπτει την επικράτειά τους και να βασίζεται στις κλιματολογικές συνθήκες, στην οικονομική σκοπιμότητα και στην τεχνική καταλληλότητα. Η ανάλυση κόστους-οφέλους δύναται να διευκολύνει τον εντοπισμό των πιο αποδοτικών λύσεων από άποψη πόρων και κόστους για την εκπλήρωση των απαιτήσεων θέρμανσης και ψύξης. Αυτή η ανάλυση κόστους-οφέλους μπορεί να αποτελεί τμήμα εκτίμησης περιβαλλοντικών επιπτώσεων βάσει της οδηγίας 2001/42/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Ιουνίου 2001, σχετικά με την εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων ορισμένων σχεδίων και προγραμμάτων. Εάν κατά την ανάλυση εντοπιστουύ δυνατότητες υλοποίησης της συμπαραγωγής υψηλής απόδοσης ή/και της αποδοτικής τηλεθέρμανσης και τηλεψύξης τα οφέλη των οποίων υπερβαίνουν τα κόστη, τα κράτη μέλη θα πρέπει να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα για την ανάπτυξη αποδοτικών υποδομών τηλεθέρμανσης και τηλεψύξης ή/και για τη διευκόλυνση της ανάπτυξης συμπαραγωγής υψηλής απόδοσης και τη χρήση θέρμανσης και ψύξης από απορριπτόμενη θερμότητα και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
  • Τα κράτη μέλη θα πρέπει να υιοθετούν πολιτικές που θα συντελούν ώστε να λαμβάνονται δεόντως υπόψη σε τοπικό και σε περιφερειακό επίπεδο οι δυνατότητες επαρκών συστημάτων θέρμανσης και ψύξης, ιδίως δε εκείνων που χρησιμοποιούν συμπαραγωγή υψηλής απόδοσης. Λαμβάνονται υπόψη οι δυνατότητες ανάπτυξης τοπικών και περιφερειακών αγορών θερμότητας.

Μετατροπή, μεταφορά & διανομή ενέργειας

Τα κράτη μέλη πρέπει μέχρι τις 30 Ιουνίου 2015 να διασφαλίσουν ότι:

  • Διενεργείται εκτίμηση του δυναμικού ενεργειακής απόδοσης των οικείων υποδομών αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, ιδίως όσον αφορά τη μετάδοση, τη διανομή, τη διαχείριση φορτίου και τη διαλειτουργικότητα, καθώς και τη σύνδεση με τις εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων πρόσβασης σε εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας πολύ μικρής κλίμακας,
  • Προσδιορίζονται συγκεκριμένα μέτρα και επενδύσεις για την επίτευξη οικονομικώς αποδοτικών βελτιώσεων της ενεργειακής απόδοσης στην υποδομή δικτύου, με χρονοδιάγραμμα για την εισαγωγή τους.

Επίσης, οι διαχειριστές συστήματος διανομής, όταν είναι υπεύθυνοι για την κατανομή φορτίου των εγκαταστάσεων παραγωγής, στην επικράτειά τους:

  • Εγγυώνται τη μεταφορά και διανομή ηλεκτρικής ενέργειας από συμπαραγωγή υψηλής απόδοσης,
  • Δίνουν προτεραιότητα ή εγγυώνται την πρόσβαση στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας από συμπαραγωγή υψηλής απόδοσης,
  • Κατά την κατανομή φορτίου εγκαταστάσεων ηλεκτροπαραγωγής, δίνουν προτεραιότητα στην κατανομή ηλεκτρικής ενέργειας από συμπαραγωγή υψηλής απόδοσης στον βαθμό που το επιτρέπει η ασφαλής λειτουργία του εθνικού συστήματος παραγωγής ενέργειας.

Διάφορα

Εφόσον ένα κράτος μέλος εκτιμά ότι το εθνικό επίπεδο τεχνικών ικανοτήτων, αντικειμενικότητας και αξιοπιστίας είναι ανεπαρκές, εξασφαλίζει ότι, έως την 31η Δεκεμβρίου 2014, θεσπίζονται ή υπάρχουν καθεστώτα πιστοποίησης ή/και διαπίστευσης ή/και ισοδύναμα καθεστώτα επαγγελματικών προσόντων και, όπου απαιτείται, κατάλληλα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους παρόχους ενεργειακών υπηρεσιών, ενεργειακών ελέγχων, τους διαχειριστές ενέργειας και τους υπεύθυνους εγκατάστασης σχετικών με την ενέργεια δομικών στοιχείων, όπως ορίζονται στο άρθρο 2 παράγραφος 9 της οδηγίας 2010/31/ΕΕ.

Πληροφόρηση και κατάρτιση

  • Τα κράτη μέλη εξασφαλίζουν ότι η ενημέρωση όσον αφορά τους διαθέσιμους μηχανισμούς ενεργειακής απόδοσης, καθώς και τα οικονομικά και νομικά πλαίσια, είναι διαφανής και διαδίδεται ευρέως σε όλους τους ενδιαφερόμενους συντελεστές της αγοράς, όπως οι καταναλωτές, οι οικοδόμοι, οι αρχιτέκτονες, οι μηχανικοί, οι περιβαλλοντικοί και ενεργειακοί ελεγκτές, καθώς και οι υπεύθυνοι εγκατάστασης δομικών στοιχείων, κατά τα οριζόμενα στην οδηγία 2010/31/ΕΕ.
  • Τα κράτη μέλη ενθαρρύνουν ώστε να παρέχονται πληροφορίες στις τράπεζες και σε άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για τις δυνατότητες συμμετοχής, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας συμπράξεων ιδιωτικού/δημοσίου τομέα, όσον αφορά τη χρηματοδότηση μέτρων για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης.
  • Τα κράτη μέλη δημιουργούν κατάλληλες συνθήκες για τους παράγοντες της αγοράς ώστε να παρέχουν επαρκή και στοχοθετημένη ενημέρωση και συμβουλές στους καταναλωτές ενέργειας σχετικά με την ενεργειακή απόδοση.
  • Η Επιτροπή επανεξετάζει τον αντίκτυπο των μέτρων της προς υποστήριξη της ανάπτυξης πλατφορμών με τη συμμετοχή, μεταξύ άλλων, των ευρωπαϊκών φορέων κοινωνικού διαλόγου στην προώθηση προγραμμάτων κατάρτισης για την ενεργειακή απόδοση και, εφόσον απαιτείται, υποβάλλει περαιτέρω μέτρα. Η Επιτροπή ενθαρρύνει τις συζητήσεις των Ευρωπαίων κοινωνικών εταίρων για την ενεργειακή απόδοση.
  • Τα κράτη μέλη, με τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων μερών, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών και περιφερειακών αρχών, προωθούν κατάλληλες πρωτοβουλίες ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και κατάρτισης ώστε να ενημερώνουν τους πολίτες για τα οφέλη και τις πρακτικές πτυχές που προκύπτουν από την υιοθέτηση μέτρων βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης.
  • Η Επιτροπή ενθαρρύνει την παροχή και την ευρεία ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές ενεργειακής απόδοσης στα κράτη μέλη.

Ενεργειακές υπηρεσίες

Τα κράτη μέλη πρέπει να προωθήσουν την αγορά ενεργειακών υπηρεσιών και την πρόσβαση των ΜΜΕ στην εν λόγω αγορά:

  • διαδίδοντας σαφείς και εύκολα προσβάσιμες πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες συμβάσεις ενεργειακών υπηρεσιών και τις ρήτρες που πρέπει να περιλαμβάνονται στις εν λόγω συμβάσεις προκειμένου να διασφαλίζονται η εξοικονόμηση ενέργειας και τα δικαιώματα των τελικών καταναλωτών και τα χρηματοοικονομικά μέσα, τα κίνητρα, τις επιχορηγήσεις και τα δάνεια για τη στήριξη έργων υπέρ της ενεργειακής απόδοσης,
  • ενθαρρύνοντας την ανάπτυξη σημάτων ποιότητας, μεταξύ άλλων, από εμπορικές ενώσεις,
  • δημοσιοποιώντας και επικαιροποιώντας τακτικά κατάλογο των διαθέσιμων παρόχων ενεργειακών υπηρεσιών οι οποίοι είναι ειδικευμένοι ή/και πιστοποιημένοι, καθώς τα προσόντα ή/και τα πιστοποιητικά τους σύμφωνα με το άρθρο 16, ή παρέχοντας διεπαφή στην οποία οι πάροχοι ενεργειακών υπηρεσιών μπορούν να παρέχουν πληροφορίες,
  • υποστηρίζοντας την ανάληψη, από τον δημόσιο τομέα, προσφορών ενεργειακών υπηρεσιών, κυρίως για ανακαινίσεις κτιρίων παρέχοντας υποδείγματα συμβάσεων για συνάψεις συμβάσεων ενεργειακής απόδοσης τα οποία περιλαμβάνουν τουλάχιστον τα στοιχεία που παρατίθενται στο παράρτημα XIII της οδηγίας, και παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με βέλτιστες πρακτικές για συμβάσεις ενεργειακής απόδοσης, οι οποίες θα περιλαμβάνουν, εφόσον υπάρχει, ανάλυση κόστους-οφέλους χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση που θα βασίζεται στον κύκλο ζωής,
  • πραγματοποιώντας ποιοτική επανεξέταση στο πλαίσιο του εθνικού σχεδίου δράσης για την ενεργειακή απόδοση, που αφορά την υφιστάμενη και την μελλοντική εξέλιξη της αγοράς ενεργειακών υπηρεσιών.

Τα κράτη μέλη υποστηρίζουν την ορθή λειτουργία της αγοράς ενεργειακών υπηρεσιών, όπου ενδείκνυται:

  • εντοπίζοντας και δημοσιοποιώντας σημεία επαφής στα οποία οι τελικοί καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν τις πληροφορίες που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο,
  • λαμβάνοντας, εφόσον απαιτείται, μέτρα για την άρση των κανονιστικών και μη κανονιστικών φραγμών που παρεμποδίζουν τη σύναψη συμβάσεων ενεργειακής απόδοσης και άλλα πρότυπα υπηρεσιών ενεργειακής αποδοτικότητας για τον εντοπισμό ή/και την εφαρμογή μέτρων εξοικονόμησης ενέργειας,
  • μελετώντας τη σύσταση ή την ανάθεση του ρόλου ανεξάρτητου μηχανισμού, όπως ο διαμεσολαβητής, για να εξασφαλίζει την αποτελεσματική διαχείριση καταγγελιών και την εξωδικαστική επίλυση διαφορών που ανακύπτουν από συμβάσεις ενεργειακών υπηρεσιών,
  • επιτρέποντας σε ανεξάρτητους μεσάζοντες στις αγορές να διαδραματίζουν ρόλο στην τόνωση της ανάπτυξης της αγοράς από την πλευρά τόσο της ζήτησης όσο και της προσφοράς.

Τα κράτη μέλη μεριμνούν ώστε οι διανομείς ενέργειας, οι διαχειριστές συστημάτων διανομής και οι εταιρείες λιανικής πώλησης ενέργειας να απέχουν από οποιεσδήποτε δραστηριότητες που ενδέχεται να παρακωλύσουν τη ζήτηση και την προμήθεια ενεργειακών υπηρεσιών ή άλλων μέτρων βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, ή να παρεμποδίσουν την ανάπτυξη αγορών παρόμοιων υπηρεσιών ή μέτρων, μεταξύ άλλων με αποκλεισμό των ανταγωνιστών από την αγορά ή με κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.

Άλλα μέτρα προώθησης της ενεργειακής απόδοσης

Τα κράτη μέλη θα αξιολογούν και, εάν απαιτείται, θα λαμβάνουν κατάλληλα μέτρα για την άρση των ρυθμιστικών και μη ρυθμιστικών φραγμών στην ενεργειακή απόδοση χωρίς να θίγονται οι βασικές αρχές του δικαίου των κρατών μελών για την ιδιοκτησία και τις μισθώσεις, κυρίως όσον αφορά:

  • την κατανομή κινήτρων μεταξύ ιδιοκτήτη και ενοικιαστή κτηρίου ή μεταξύ ιδιοκτητών, με σκοπό να διασφαλιστεί ότι τα συγκεκριμένα μέρη δεν αποτρέπονται από την πραγματοποίηση επενδύσεων βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, τις οποίες θα είχαν ειδάλλως πραγματοποιήσει, από το γεγονός ότι ατομικά δεν αποκομίζουν όλα τα οφέλη ή λόγω έλλειψης κανόνων επιμερισμού του κόστους και των οφελών μεταξύ τους, συμπεριλαμβανομένων εθνικών κανόνων και μέτρων για τη διευθέτηση των διαδικασιών λήψης αποφάσεων για την πολυιδιοκτησία,
  • τις νομικές και κανονιστικές διατάξεις και τις διοικητικές πρακτικές, όσον αφορά τις κρατικές προμήθειες και τον ετήσιο προϋπολογισμό και λογιστική, με σκοπό να διασφαλιστεί ότι οι μεμονωμένοι δημόσιοι φορείς δεν αποτρέπονται από την πραγματοποίηση επενδύσεων για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την ελαχιστοποίηση του κόστους του αναμενόμενου κύκλου ζωής και από τη χρησιμοποίηση συμβάσεων ενεργειακής απόδοσης και άλλων χρηματοδοτικών μηχανισμών τρίτων μερών σε μακροπρόθεσμη συμβατική βάση.

Τα εν λόγω μέτρα άρσης των φραγμών μπορεί να περιλαμβάνουν παροχή κινήτρων, κατάργηση ή τροποποίηση νομοθετικών ή κανονιστικών διατάξεων, ή έγκριση κατευθυντήριων γραμμών και ερμηνευτικών ανακοινώσεων ή απλοποίηση διοικητικών διαδικασιών. Τα μέτρα αυτά μπορούν να συνδυαστούν με την παροχή εκπαίδευσης, επιμόρφωσης και ειδικών πληροφοριών και τεχνικής βοήθειας για την ενεργειακή απόδοση.

Εθνικό ταμείο ενεργειακής απόδοσης και χρηματοδοτικής & τεχνικής υποστήριξης

  • Τα κράτη μέλη πρέπει να διευκολύνουν τη δημιουργία ή τη χρήση υπαρχόντων μηχανισμών χρηματοδότησης για μέτρα βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη από τη συγκέντρωση διαφόρων χρηματοδοτικών ροών.
  • Η Επιτροπή, κατά περίπτωση, θα βοηθά, άμεσα ή μέσω των ευρωπαϊκών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, τα κράτη μέλη στη δημιουργία μηχανισμών χρηματοδότησης και συστημάτων τεχνικής υποστήριξης με στόχο την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης σε διάφορους τομείς.
  • Η Επιτροπή θα διευκολύνει την ανταλλαγή της βέλτιστης πρακτικής μεταξύ των αρμόδιων εθνικών ή περιφερειακών αρχών ή οργάνων π.χ. μέσω ετήσιων συνεδριάσεων των ρυθμιστικών φορέων, δημοσίων βάσεων δεδομένων με πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή των μέτρων από το κράτος μέλος και τη σύγκριση της χώρας.
  • Τα κράτη μέλη μπορούν να συστήσουν Εθνικό Ταμείο Ενεργειακής Απόδοσης. Σκοπός του ταμείου αυτού θα είναι να υποστηρίζει εθνικές πρωτοβουλίες ενεργειακής απόδοσης.
  • Τα κράτη μέλη μπορούν να επιτρέπουν οι υποχρεώσεις που καθορίζονται στο άρθρο 5 παράγραφος 1 να υλοποιούνται με ετήσιες συμβολές στο εθνικό ταμείο ενεργειακής απόδοσης με ποσό ισοδύναμο προς τις επενδύσεις που απαιτούνται για την υλοποίηση των υποχρεώσεων αυτών.
  • Τα κράτη μέλη μπορούν να ορίζουν ότι τα υπόχρεα μέρη μπορούν να υλοποιούν τις υποχρεώσεις τους που αναφέρονται στο άρθρο 7 παράγραφος 1, συμβάλλοντας ετησίως στο εθνικό ταμείο ενεργειακής απόδοσης με ποσό ισοδύναμο προς τις επενδύσεις που απαιτούνται για την υλοποίηση των υποχρεώσεων αυτών.
  • Τα κράτη μέλη μπορούν να χρησιμοποιούν τα έσοδά τους από τα ετήσια δικαιώματα εκπομπής δυνάμει της απόφασης αριθ. 406/2009/ΕΚ για την ανάπτυξη καινοτόμων χρηματοδοτικών μηχανισμών ώστε να λάβει υπόσταση ο στόχος στο άρθρο 5 για βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

Τι λένε οι πελάτες μας για μας;

  • Η εγκατάσταση έγινε γρήγορα και προσεχτικά με όλες τις προφυλάξεις ασφαλείας. Το συνεργείο δεν ενόχλησε καθόλου ούτε και προκάλεσε ζημιές ή φθορές. Η επικοινωνία με τους μηχανικούς της εταιρείας ήταν άμεση και οι ενέργειές που απαιτούνταν διεκπεραιώνονταν χωρίς καθυστερήσεις. Γενικότερα έμεινα πολύ ικανοποιημένος από την ποιότητα της εγκατάστασης και θα συνιστούσα την εταιρεία ανεπιφύλαχτα.
    Διονύσης Χρονόπουλος // Πολιτικός Μηχανικός
  • Πήρα την απόφαση να εγκαταστήσω φωτοβολταϊκό στην στέγη του ακινήτου μου. Οι άνθρωποι της PPO ανέλαβαν το έργο και το έφεραν εις πέρας, παρ όλες τις δυσκολίες που εμφανίσθηκαν. Η απόδοση του είναι καλύτερη από ότι περίμενα επιβραβεύοντας έτσι την επιλογή μου επενδύοντας στα φωτοβολταϊκά.
    Θωμάς Ντάγκας // ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ
Διαχείριση Ακινήτων, Εκτιμήσεις Ακινήτων, Συντήρηση Κτιρίων, Επαγγελματική Μίσθωση, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Ακινήτων 
TOP